Klantenservice

Kantoor:

Muselet.nl

Europalaan 16

2408 BG  Alphen aan den Rijn

 

Bereikbaar via:

Mail: info@muselet.nl

Of telefonisch: 0172 - 422 667

 

Bankgegevens:

Rekeninghouder Qualitivity BV

 

Bank ING

IBAN NL84INGB0676223435

 

FAQ:

 

 

1.1 Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Momenteel kun je voor het afrekenen van uw bestelling in onze webshop gebruik maken van Mollie via iDEAL:

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw bestelling online afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

 

1.2 Kan ik mijn bestelling ook afhalen of producten bekijken?

Muselet is voorlopig een internetwinkel en heeft geen showroom of winkelruimte. Het afhalen of bekijken van goederen is dus niet mogelijk, We leveren voorlopig in Nederland en België.

 

1.3 Wat zijn verzendkosten?

Om de bestelling (pakketpost) naar u toe te sturen, wordt gebruik gemaakt van Flespakket en de prijzen van hen worden 1 op 1  in rekening gebracht. Voor Vanaf 6 flessen (één doos) betaalt u geen verzendkosten.

 

Verzendkosten 1 t/m 5 flessen

€ 6,95

Verzendkosten 6 flessen of meer

Gratis

 

De verzendkosten zijn net als onze artikel prijzen inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.

 

1.4 Wat betekent service voor de webshop Muselet.nl?

Service staat bij ons hoog in het vaandel! Mocht het product wat u bij ons besteld heeft niet aan uw

verwachtingen voldoen dan kunt u dit binnen 14 dagen retourneren. Zie de  procedure hieronder beschreven. Om onze webshop kwalitatief hoogstaand te houden, vernemen we graag van u als het product u niet bevalt

 

1.5 Klanttevredenheid

Ik ben tevreden over Muselet.nl

Vertel het anderen!

Ik ben niet tevreden over Muselet.nl

Vertel het ons!

 

1.6 Wat te doen als u niet tevreden bent over een product of over onze dienstverlening?

U bent niet tevreden over ons product? Het is altijd lastig om op afstand een product te kopen. Daarom heeft u binnen 14 dagen na ontvangst van het product ALTIJD het recht om, zonder opgaaf van reden het product te retourneren aan ons. Zie onderstaande procedure. We willen graag kwaliteit leveren dus een vriendelijk verzoek om ons de reden van retour door te geven.

 

1.7 U bent niet tevreden over onze dienstverlening of heeft u een andere klacht?

Het kan zijn dat u niet tevreden bent over hoe u bijvoorbeeld te woord gestaan bent door één van onze medewerkers of een andere klacht. Wij willen van iedere klacht leren en proberen die zo goed mogelijk voor u op te lossen. Mailt u ons eerst met de klacht op info@muselet.nl. U krijgt dan binnen 1 dag bevestiging van de klacht. Binnen twee werkdagen bieden we u een passende oplossing voor uw klacht. Komen we er samen niet uit?

 

1.8 Terugsturen van goederen aan Muselet.nl. Wat is de procedure?

Graag ontvangen wij eerst een e-mail met daarin vermeld:

  1. Het product
  2. Het aantal
  3. De reden (niet verplicht)
  4. Bij defecten: graag omschrijving van het defect
  5. Uw rekeningnummer waarop het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten terug gestort kan worden. Dit moet hetzelfde rekeningnummer zijn als waarmee u de aankoop gedaan heeft
  6. Ordernummer waarop de goederen geleverd zijn.
  7. U krijgt van ons binnen 24 uur antwoord en vervolgens kunt u de goederen retour sturen naar bovengenoemd adres.:
  8. Het bedrag wordt binnen 72 uur aan u gecrediteerd.

 

1.9 Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit product terugsturen?

Geen probleem!

 

1.10 Annuleren?

Het annuleren van een bestelling is, zolang de bestelling nog niet is verstuurd, kosteloos. Annuleert u de bestelling, nadat de bestelling aan u verzonden is, dan dient u het pakket(en) bij bezorging te weigeren. Indien wij reeds een betaling van u hebben ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten worden hierop in mindering gebracht echter alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger!

 

1.11 Retourneren (terugsturen) / Afkoelperiode

U als klant heeft een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product(en) te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn, indien van toepassing, speciaal voor u geassembleerde producten. Het product kan echter alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. Zie ook onze algemene voorwaarden op deze website.

Wilt u de gehele bestelling retourneren dan dient u de reeds in ontvangst genomen artikelen terug te sturen naar onderstaand retouradres. Wij zullen dan de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten, zo spoedig mogelijk naar u terugstorten. Hou er wel rekening ermee dat de verzendkosten voor het retourneren van de gehele bestelling wel voor uw rekening zijn!

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal ook in dit geval zo spoedig mogelijk aan u worden teruggestort. Echter verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd!

Hoe dan ook dienen alle annuleringen, ruilingen en retourneringen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Stuur dus niet zomaar product(en) terug. Neem eerst via de e-mail (info@muselet.nl) contact op of per post (zie onderstaand retouradres) voor de verdere afhandeling. Bovendien verzoeken wij u vriendelijk om in alle gevallen uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

En hoewel het misschien raar klinkt, maar voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen zoals iDEAL of bankoverschrijving) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.

Let op: Het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan ons heeft gedaan. Dit in verband met eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden normaal gesproken binnen maximaal 30 dagen aan u terugbetaald. Uitzonderingen daargelaten.

 

Retouradres:

Europalaan 16

2408 BG  Alphen aan den Rijn

 

1.12 Ik krijg geen bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond?

De meeste mensen hebben een Spamfilter en helaas laten niet alle Spamfilters onze bevestiging e-mail door. De bevestiging e-mail wordt dus soms geweigerd/geblokkeerd. Mocht dit het geval zijn dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen om na te gaan of wij uw betaling al ontvangen en verwerkt hebben.

 

1.13 Wanneer wordt de bestelling geleverd??

Wij leveren 99% uit voorraad? Kijk in onderstaande lijst wanneer uw bestelling normaal gesproken geleverd wordt:

Besteld op:

Geleverd op :

Maandag voor 15.00 uur

Dinsdag

Dinsdag voor 15.00 uur

Woensdag

Woensdag voor 15.00 uur

Donderdag

Donderdag voor 15.00 uur

Vrijdag

Vrijdag voor 15.00 uur

Zaterdag

Vrijdag na 15.00 uur
en de zaterdag, zondag

Dinsdag

Neem contact op
* Verplichte velden